Sup Preme

CJ Fly f/ Joey Bada$$ - "Sup Preme" Official Music Video Premiere | First Look Dzisiaj wrzuciłam swój pierwszy filmik na ...


CJ Fly f/ Joey Bada$$ - "Sup Preme" Official Music Video Premiere | First Look

Dzisiaj wrzuciłam swój pierwszy filmik na YouTube ze stylizacją. Stres mały był przed kamerą, ale myślę, że najgorzej nie wyszło i krótki filmik wam się spodoba. Wzbogaciłam o nowe doświadczenie i chce nagrywać dalej. Dajcie znać czy wam się podoba, czy coś poprawić, wtedy będę wiedziała na co zwrócić uwagę przy kolejnych nagraniach. A może byście chcieli zobaczyć filmy na YouTube o innej tematyce? Ponieważ mam w planach rozwinąć się na tym kanale, ale chciałabym wiedzieć co by was zainteresowało, jako moich odbiorców. Dajcie znać :)






















bomber jacket BERSHKA | sneakers NIKE HUARACHE | baseball cap HAZEL 21 | handbag STRADIVARIUS | hoodie H&M |

FOLLOW ME ON INSTAGRAM @rougesroses


LOOKBOOK

13 komentarze

  1. Robiłaś gdzieś rzęsy czy to twoje naturalne? Piękne! ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! rzęsy moje naturalne :) polecam tusz do rzęs Bourjois Twist Up The Volume działa cuda :P

      Usuń
    2. wow to zazdroszczę strasznie!

      Usuń
  2. Świetne zestawienie <3 Torebka nadaje pazura tej stylizacji

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. super look, całość jest świetna! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się Twój zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim przedstawicielkom płci pięknej
    składam najserdeczniejsze życzenia zdrowia,
    pomyślności i samych pięknych dni w życiu.
    Życzę by uśmiech rozpromieniał Wasze twarze
    i byście zawsze czuły się doceniane.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz w tych podartych spodniach.
    Jakoś muszę się do nich przekonać.
    Be efekt jest super !!!


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię połączenie khaki z bordo! Wg mnie to idealny duet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bomber i jak dużo zdjęć. Zapraszam też do siebie na świeży post pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. baaaaaaardzo mi się podoba<3 bombera chyba sobie zamówię, bo długiego jeszcze nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Miejsce bezprecedensowo pasuje do zdjęć. Będziemy tutaj zaglądać.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

.