Formation

Follow my blog with Bloglovin Beyonce- Formation (Explicit) W końcu po wielu poszukiwaniach mogę stwierdzić, że znalazłam ide...


Beyonce- Formation (Explicit)
W końcu po wielu poszukiwaniach mogę stwierdzić, że znalazłam idealną czapkę z daszkiem. Od dawna chciałam nabyć taki fason nakrycia głowy, minimalistyczny, prosty, nie przekombinowany. Z pomocą przyszła mi pewna streetwear'owa firma z Polski. Jednak nie było tak łatwo z jej kupnem. Kiedy znalazłam już tą czapkę, właśnie taką jak chciałam, od razu przeszłam do kupna, ale niestety ku mojemu rozczarowaniu zobaczyłam tylko jeden napis, który przyprawił mnie o zły humor: Out Of Stock. Już wtedy wiedziałam, że mam pecha i chyba czapka nie jest mi pisana. Też pewnie nie raz miałyście takie sytuacje, że czegoś pragnęłyście, od dawna na to polowałyście, lub po prostu coś wam się spodobało i po wielu poszukiwaniach znalazłyście ta wymarzoną rzecz, jesteście gotowe do kupna,  a gdy przechodzicie do realizowania transakcji widzicie ten nieszczęsny napis. Wtedy rozczarowanie jest nie do opisania. Ja się nie poddałam i po zobaczeniu, że czapki nie ma na stanie, czekałam wytrwale aż pojawi się informacja, kiedy będzie restock towaru. I udało się, swoje wyczekałam, ale było warto. 










jacket H&M | cap HAZEL21 | handbag STRADIVARIUS | sneakers NIKE HUARACHE | pants FRONT ROW SHOP |

Follow me on instagram @rougesroses


9 komentarze

  1. wyglądasz po prostu świetnie, stylizacja genialna !

    zapraszam http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba w Twojej stylizacji, spodnie, płaszcz, szal a nawet torebka. Genialnie! W wolnej chwili zapraszam do siebie na fotorelacje z LFW SS2016 http://adrianaemfashion.blogspot.com/2016/02/london-fashion-weekend-lfw-ss-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!!

    http://everythingisok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze uwielbiałam Twój styl, od początku kiedy prowadzisz bloga, nic się nie zmieniło :) BOSKO WYGLĄDASZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!! :) niezmiernie miło słyszeć takie słowa!

      Usuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie, sama nie wiem co mi się bardziej podoba- spodnie, płaszcz czy bomberka ;)

    OdpowiedzUsuń

.