IN THE NIGHT

The Weeknd- In the night                Odkopane zdjęcia. Czasem, gdy ...



The Weeknd- In the night
              
Odkopane zdjęcia. Czasem, gdy nie mogę zasnąć, późnym wieczorem lubię przeglądać swoje fotografie zapisane na komputerze. Przywołują one zazwyczaj mile wspomnienia. Lubię powspominać, wracać myślą do tych chwil, które zostały uwiecznione na nich. Zawsze pojawia się uśmiech na mojej twarzy jak oglądam zdjęcia sprzed kilku miesięcy czy lat. Tak samo jest dzisiaj, aktualnie godzina 01:08, a ja od dobrej godziny przeglądam zdjęcia które kiedyś zostały zrobione i są na dysku mojego laptopa. Fotki które widzicie wyżej miały się na blogu pojawić już jakiś czas temu, ale coś mi w nich nie pasowało i stwierdziłam, że ich nie opublikuję, że zostaną gdzieś zakopane w tysiącu innych zdjęć na laptopie. Ale dzisiaj jak je ponownie po kilku miesiącach zobaczyłam, to stwierdziłam, że nie są najgorsze te zdjęcia(nawet mi się podobają) i napisze z nimi posta. I oto jest wpis ze zdjęciami, które były robione w wakacje, a dokładnie w sierpniu. 

3 komentarze

  1. Masz fajne predyspozycje, dobry styl i Twój blog ma duży potencjał. Tylko musisz być regularna w prowadzeniu bloga. Dodawaj wiele stylizacji, pisz dużo, bądź aktywna w social mediach, a masz szansę na sukcesy i współprace z wieloma firmami. Naprawdę możesz coś osiągnąć w sferze blogów modowych, tylko musisz dodawać często wpisy :) Pozdrawiam i dużo dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super figura i fajne zdjęcia! też tak często robię, że przeglądam swoje zdjęcia i lubię to robić. To jak terapia - dobrze mi robi.

    OdpowiedzUsuń

.