Opener Festival / Day 1

Na openerze byłam po raz pierwszy, zawsze przeglądałam zdjęcia z tego festiwalu i marzyłam, żeby tam się znaleźć. Na zdjęciach czy filmik...

Na openerze byłam po raz pierwszy, zawsze przeglądałam zdjęcia z tego festiwalu i marzyłam, żeby tam się znaleźć. Na zdjęciach czy filmikach, można zauważyć jaki panuje tam niesamowity klimat, więc co dopiero dzieje się na żywo. Gdy zobaczyłam tegoroczny line-up, a szczególnie pierwszy dzień, wiedziałam, że muszę tam pojechać! Według mnie właśnie pierwszego dnia odbywały się najlepsze koncerty: Kodaline, Chet Faker, A$AP Rocky, Drake, Flirtini. Więc kupiłam bilet tylko na jeden dzień, ale był to magiczny czas. Mogę przyznać, że jeden dzień na openerze to stanowczo za mało,  ale już da się poczuć ten klimat i już wiem, że za rok pojadę na całego openera. 



Photos via instagram: @souund & @rougesroses

shorts ABADAY | cardigan H&M | handbag PULL&BEAR | dress as a blouse KAREN STYL | 
Photo via glamour.pl


3 komentarze

  1. Pięknie wyglądałaś! Ja jade jutro na openera by zobaczyć years & years i mam nadzieje że będę równie zadowolona jak Ty :))) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz niesamowicie! :) a moge wiedziec, gdzie kupilas szorty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!! :) a szorty mam stąd: http://www.abaday.com/abaday-asymmetric-lace-drawstring-sheer-white-shorts.html

      Usuń

.