Avanteen photoshoot

W połowie stycznia miałam przyjemność wziąć udział w sesji zdjęciowej dla magazynu Avanteen. Od...


W połowie stycznia miałam przyjemność wziąć udział w sesji zdjęciowej dla magazynu Avanteen. Odbyła się ona w siedzibie Agory w Warszawie. Przy sesji czuwało wiele osób: styliści, makijażystka, fryzjer, fotograf, kamerzysta, graficy i redaktor naczelna magazynu Avanti i Avanteen. Sama sesja trwała ok. 6h przed tym jeszcze zadbano o moje włosy i makijaż, więc w studiu fotograficznym spędziłam dobre 8h. Jednak nie odczuwałam zmęczenia, ponieważ była to dla mnie czysta przyjemność. Bez wątpliwości był to jeden z najlepszych dni w moim życiu, a drugim z kolei był dzień, w którym ukazała się gazeta, nie mogłam doczekać się efektów więc w dzień wprowadzenia magazynu do sprzedaży od razu rano poleciałam do sklepu by ją kupić i muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektów naszej pracy. Było to dla mnie niesamowite przeżycie i doświadczenie! Poznałam wspaniałych ludzi, z którymi spędziłam świetny dzień na planie.
Dziękuję ekipie za wybranie mnie po wstępnym castingu i za wspaniale spędzony dzień i możliwość doświadczenia czegoś tak niesamowitego!
A wam jak się podobają efekty? :)







Backstage:



















22 komentarze

  1. Na zdjęciu ze spódniczką wyglądasz jak upośledzona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to chyba jakis komplement xd

      Usuń
    2. jak dla mnie to lepiej wyglądać na "upośledzoną", spełniać swoje marzenia i robić coś ze swoim życiem, niż tak jak Ty siedzieć z grubą dupą przed komputerem i z nienawiścią i zazdrością patrzeć jak się komuś powodzi :D z poważaniem Jarosiewicz :D

      Usuń
  2. Gratuluje takiej sesji, sama bym taką chciała :D
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się zestaw ze słuchawkami! :)
    Obserwuje z miłą chęcią :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcześniej Cię obserwowałam, nawet nie wiedziałam :)

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spełniasz swoje marzenia, więc masz powody do dumy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nic nie dodajesz na bloga? :c nie masz nawet chwili, aby dodać jakikolwiek post ze stylizacją?:c

    OdpowiedzUsuń
  8. post ze stylizacją powinien pojawić się 31 marca lub 1 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie teraz skoro wiesz, już co dodasz?

      Usuń
    2. nie teraz, bo 31 wyjeżdżam i wtedy będę miała robione zdjęcia więc w dzien zdjęć dodam lub dzien później :)

      Usuń
  9. O jeny, mam ten magazyn! :D
    Dzisiaj wysyłam wstępnie zdjęcia do nich. Zobaczymy czy coś będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy za sesję avanteen dostaje się wynagrodzenie pieniężne ��?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dowiedziałaś się ze przeszłaś casting? Ze szczegółami proszę ��

    OdpowiedzUsuń

.