Sinsay opening in Galeria Warminska

W piątek 5 września w Olsztynie odbyło się uroczyste otwarcie Galerii Warmińskiej. W tym dniu k...


W piątek 5 września w Olsztynie odbyło się uroczyste otwarcie Galerii Warmińskiej. W tym dniu każdy sklep przygotował dla klientów wiele niespodzianek. Również w galerii swój sklep otwierał SiNSAY. Zostałam tam zaproszona wraz z innymi bloggerkami. Moim zadaniem było przeprowadzenie warsztatów modowych, na których wraz z pomocą dwóch bloggerek Impresssja i denzee opowiadałyśmy o trendach tego sezonu oraz co oferuje nam na jesień i zimę marka Sinsay. Myślę, że dałyśmy radę, nasze słuchaczki aktywnie i chętnie brały udział w tych wykładach. Butik również przygotował wiele atrakcji, np. foto budka, konkursy, lub stworzenie własnej koszulki. W tych konkursach można było wygrać rzeczy marki. To już mój trzeci raz, kiedy pojawiłam się na otwarciu sklepu i po raz kolejny bawiłam się fantastycznie. Dziękuję SiNSAY!!















11 komentarze

  1. Lubię Sinsay, zawsze tam trafiam na jakieś fajne ciuchy. Widzę, że wspólna zabawa się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego na (prawie) każdym otwarciu sklepów
    w Twoim outficie znajduje się czerwona koszula?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w czerwonej koszuli na otwarciu sklepu jestem po raz pierwszy :) ale nie ukrywam, że jest to chyba mój ulubiony element garderoby i często można oglądać tą koszulę na moim blogu :)

      Usuń
    2. Świetnie wyglądałaś! :) Szkoda, że tym razem nie mogłam być z Wami na otwarciu... Buziaki!

      Usuń
  3. jaka Ty jestes wspaniała!!
    a w tym sklepie bylam raz , tylko na wakacjach w PL ,ale odrazu go polubilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa uwielbiam Cię! Niestety trochę się wstydziłam i nie podeszłam :( mam nadzieję że jeszcze kiedyś znajdzie się okazja na zrobienie zdjęcia lub wspólną rozmowę :)) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa! dziękuję! :* szkoda, że nie podeszłaś :( nie ma co się wstydzić! następnym razem śmiało podchodź nie gryzę :P również cie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłyśmy kiedyś razem na otwarciu ;) Widać, że to też było fajne! Świetnie wyglądałaś :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten sklep, mają mega ciuchy w niskich cenach!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio bardzo polubiłam sklep Sinsay :) wcześniej jakoś go omijałam jak byłam w galeriach handlowych, jednak teraz kupiłam sobie nawet 3 rzeczy - sweter, bluzę i spodnie:) i już czekam na nową kolekcję na wiosnę

    OdpowiedzUsuń

.