Street Style from Saint-Brieuc / Francja

Tym czasem przyszedł czas na street style z Saint-Brieuc- jest to miejscowość we Francji w regionie Bretania. Niewielkie miasteczko, które ...

Tym czasem przyszedł czas na street style z Saint-Brieuc- jest to miejscowość we Francji w regionie Bretania. Niewielkie miasteczko, które ma nieziemski klimat. Tutaj tak samo jak w Brukseli spotkałam wielu na prawdę znakomicie ubranych ludzi. Jednymi z moich ulubieńców jest para, którą możecie podziwiać niżej. 










13 komentarze

  1. Ta para! <3 ona wygląda jak Miley! :o szkoda ze w Polsce nie ma tylu dobrze ubranych ludzi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Świetne są takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i bardzo ciekawy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można zamówić roshe runy?

    OdpowiedzUsuń
  5. worldbox.pl , zalando.pl , runcolors.pl , chmielna20.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a nie znasz jakiejś jeszcze strony, bo nigdzie nie ma mojego rozmiaru na tych co podałaś :(

      Usuń
    2. może jeszcze butsklep.pl , butyjana.pl , pewex.pl , eastend.pl , a jak nie to może popatrz na allegro :)

      Usuń
    3. Dzięki wielkie za pomoc :) tylko boję się, że na allegro mogą być podróbki :(

      Usuń
  6. świetne stylizacje!

    http://luxury-lips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post, podobają mi się stylizacje tych osób, które przedstawiłaś :) Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzę, że nie tylko ja mam problem ze znalezieniem tych butów:P a u Ciebie Daria wyglądają przepięknie :)) Mam prośbę, mogłabyś zerknąć na te buty i ewentualnie podać, które się Tobie podobają? Myślisz, że to podróbki?http://allegro.pl/buty-nike-roshe-run-wybor-kolorow-39-44-polecam-i4350126546.html
    PS. Świetny post! Fajnie gdyby było ich więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i ciesze się, że post sie podoba :) co od butów to na pewno są to podróbki a mnie się najbardziej podobają czarno-białe i niebieskie z białą nike :)

      Usuń

.