Street style from Brussels

Ostatnie dwa dni spędziłam w Brukseli. Przez ten okres czasu zdążyłam zakochać się w tym mieście! Stolica Belgii wywarła na mnie ogromne wra...

Ostatnie dwa dni spędziłam w Brukseli. Przez ten okres czasu zdążyłam zakochać się w tym mieście! Stolica Belgii wywarła na mnie ogromne wrażenie. Zwiedziłam najważniejsze i najpiękniejsze miejsca. Wszystko było takie wspaniałe- centrum, małe uliczki, stare miasto, budynki, to wszystko miało swój klimat. Przechadzając ulicami Brukseli spotykałam wielu bardzo dobrze ubranych ludzi. Postanowiłam, że zrobię dla was taki mały Street Style właśnie z tego malowniczego miejsca.  
Więcej zdjęć z mojego dwudniowego pobytu w Brukseli będziecie mogli oglądać w kolejnych postach. Aktualnie przebywam w Saint-Brieuc we Francji, a już w sobotę jadę odwiedzić Paryż!! Nie mogę się już doczekać! Możecie śledzić mnie na Instagramie tam na bieżąco wrzucam zdjęcia z wyjazdu! 

PS: 3 czerwca, czyli za 2 dni wychodzi nowe pismo AVANTeen, jest to młodsze wydanie magazynu Avanti . Będzie to pierwszy magazyn shoppingowy, który będzie skierowany dla nieco młodszego czytelnika, czyli dla nastolatek. Będzie o modzie, urodzie i szeroko pojętym lifestyle'u. Ale przechodząc do sedna. Pojawi się również dział poświęcony inspiracjom z internetu. I właśnie w tym dziale pojawią się MOJE ZDJĘCIA stylizacji, które wcześniej mogliście zobaczyć na blogu. Już nie mogę się doczekać aż gazeta wejdzie do sprzedaży. Serdecznie zapraszam do kupna egzemplarza.











6 komentarze

  1. czekam na ten nowy magazyn :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ludzie reagowali na robienie im fotek ?:) btw widać,że w innych krajach społeczeństwo ma zachowane poczucie estetyki i gustu,czego niestety nie można powiedzieć o Polakach :(
    zapraszam do siebie www.madebyred.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byli bardzo otwarci i zadowoleni z faktu, że podoba się komuś ich ubiór i chce zrobić zdjęcie ;)

      Usuń
  3. fajny post! wszyscy mają coś w sobie !

    OdpowiedzUsuń

.