Need U (100%)

                  W końcu po bardzooo długim oczekiwaniu mam je!! Nike air max 90 hyperfuse sola...


                 
W końcu po bardzooo długim oczekiwaniu mam je!! Nike air max 90 hyperfuse solar red są moje! Na początku znalazłam je na pewnej strony, gdzie czas oczekiwania wynosił 3 tyg. byłam w stanie poczekać, więc zamówiłam i po 3 tygodniach po butach ani śladu, ale czekałam dalej z myślą, że może gdzieś paczkę przetrzymują i niedługo do mnie dojdzie. Niestety mijały kolejne tygodnie a butów nie ma. Pisałam do sprzedawcy kilkakrotnie ale odpowiedzi nie otrzymywałam. Na całe szczęście płaciłam za nie przez paypal, gdzie administracja strony po 2 tygodniowym dochodzeniu, pisaniu do handlowca przyznała mi zwrot pieniędzy. I mogłam sobie pozwolić na ponowne kupno tych sneakerów, tym razem nie ryzykowałam i zamówiłam z allegro od polskiego dostawcy. I mogę szczerze polecić te butki są bardzo wygodne i pomimo koloru, pasują do wszystkiego! Jestem z nich zadowolona w 100%!







Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
(pics. Ela Kończyło, me)
parka SINSAY | nike air max 90 solar red ALLEGRO | bag TERRANOVA | leather shorts ALLEGRO | tee NEIGE TEES | sunglasses RAY BAN | 


13 komentarze

  1. pięknie wygladasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizcaja, bardzo fajnie wygladasz kochana:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty mistrz! :) Jejku jak fajnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale opalone nóżki, zazdroszczę ;) Świetna parka!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. !
    mi się bardziej podobają te limonkowe, ale te są też genialne. <3


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarpetki mogłyby być białe, lepiej by wyglądały moim zdaniem, ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, buty są świetne. A ja nadal zastanawiam się czy kupić air maxy. Możesz mi je z czystym sumieniem polecić? Warte swojej ceny?

    www.dressy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę i polecam, są trochę twarde, ale bardzo wygodne. Świetnie się w nich czuję, więc nie zastanawiaj się dalej tylko działaj kochana. Na pewno nie będziesz żałowała!

      Usuń
  8. baaardzo podoba mi się ten zestaw! jakie masz śliczne nogi!zapraszam na nowy post do mnie:) oczywiście obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw wymiata:) masz tak pięknie opalone nogi ! Zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ,ze podroby..Za miesiąc już nie będą takie ładne i w ogolę nie ma tej wygody co w oryginale a o to przecież chodzi w air maxach :) Nie mówię tego na złość żeby nie było. Ale są piękne ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. skad wiesz ze to podroby?

    OdpowiedzUsuń

.