Sneak Peak / wake me up

Mam dla was zapowiedź sesji, którą wykonała wspaniała  Klara Truszkowska . Zdjęcia zrobiłyśmy ...

Mam dla was zapowiedź sesji, którą wykonała wspaniała Klara Truszkowska. Zdjęcia zrobiłyśmy w Warszawie w Wilanowie. Zachęcam was do odwiedzenia jej fan page na facebooku(KLIK) .Na razie z całej sesji widziałam dwa zdjęcia, nie mogę się doczekać aż dostane resztę. Może to zabrzmi mało skromnie, ale jestem z nas bardzo dumna bo po zobaczeniu dwóch pierwszych zdjęć jestem zachwycona efektem. Nigdy nie miałam tak dobrych zdjęć! Aż mam ochotę na więcej! Bądźcie czujni już niedługo na blogu wszystkie zdjęcia z sesji! 
Enjoy!

8 komentarze

  1. ach cudownie! w takim wydaniu jeszcze Ciebie nie widziałam!!! <33 czekam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jakieś dobre zdjęcie, ale ciuchy jak zawsze, nie nadają sie

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę doczekać się wszystkich zdjęć :)
    Zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie :) Już kiedyś natknęłam się na zdjęcia Klary i bardzo mi się spodobały :)
    Ja również robię zdjęcia, zapraszam: https://www.facebook.com/xSylwiaMarzecPhotography

    OdpowiedzUsuń

.