Waiting All Night

                 Powracam ze zdwojoną siłą. Szykujcie się na regularne posty! Natomiast dzisia...

                
Powracam ze zdwojoną siłą. Szykujcie się na regularne posty!
Natomiast dzisiaj przedstawiam wam prosty wygodny i sportowy strój, składający się tylko z dwóch kolorów czarnego, białego i złotych dodatków. Właśnie w takich zestawieniach czuje się najlepiej.  Tymczasem zostawiam was z nowym postem, a już 18.06 pojawię się ponownie na otwarciu butiku SiNSAY tym razem w Olsztynie w Alfie.
Enjoy!





















(pics Ela / me)
tees neigetee.bigcartel.com | bag etorebka.pl | shorts H&M | sunglasess, neckleace granashop.pl/ | cap Croatia | sneakers NIKE AIR FORCE 1 |

26 komentarze

  1. jaaaaaaaaa, ta świeeetna kuszulka :O <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mega koszulka:) no i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka też ale snaoback <3 Zakochałam się.!
    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszulka, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cytuję "w dwóch kolorach, czarnym, białym i ze złotymi dodatkami" to złoty to nie kolor?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki masz model aparatu ? Na pewno nigdy go nie kupie ;) Zdjęcia wygladaja jak robione kalkulatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione nie moim aparatem;)

      Usuń
    2. kalkulatorem ? ahahahahahahahahahahahahahahahaa !
      zapewne zazdrościsz, bo na aparat ciebie nie stać i robisz sobie zdjęcia jak pójdziesz do biblioteki miejskiej hahahhahahaha !

      Usuń
  7. Moze i mnie nie stac :) wiec nie robie zdjec ktore mialyby taka jakosc bo to jest cos strasznego. Jako blogerka powinnas miec zdjecia dobrej jakosci. A 'kalkulator' to przenosnia :) zapewne to aparat osoby z komentarzem powyzej. Zmien go albo nie rob zdjec :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ja nie robiłam tych zdjęć ale wiem jaki aparat ma Ela i wiem, że robi genialne zdjęcia. Co do jakości to są różne sposoby przerobienia zdjęć, jedne są gładziutkie inne mają bardzo widoczne ziarno, co do tych nie mam zastrzeżeń, bardzo naturalne . Może po prostu masz coś z ekranem ? :)

      Usuń
  8. Moj monitor jest w jak najlepszej formie. Nie wiem co jest z nimi zrobione ale wygladaja zle. To nie jest pierwszy Darii post 'popsuty' przez jakos zdjec.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w kazdym wydaniu bardzo mi sie podoba
    uwielbiam twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  11. czapka idealnie tu pasuje :)
    swietny styl i zdjecia
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia! :)
    No i cała stylizacja świetna :)

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna stylizacja :.



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja. Urzekły mnie buty, mimo, że są tylko białe <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. to boisko wygląda zupełnie jak w moim mieście ;) stylizacja super! i bardzo podoba mi się Twój odcień blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Goldwell nr. 9A jest to odcień popielaty :)

      Usuń
  17. jaki masz rozmiar tej koszulki bo sama chciałam sb ją kupić ale nigdy nie wiadomo jak będą leżeć a twoja wygląda wspaniale .;)

    OdpowiedzUsuń

.