Pompeii

                                           Dzisiaj trochę na czarno-biało. Pomimo tego, że piękna...

        
                
                
Dzisiaj trochę na czarno-biało. Pomimo tego, że piękna pogoda, słońce i ciepły przyjemny wietrzyk. To mój  strój jest w stonowanych dwóch kolorach. I właśnie w takich czuje się najlepiej. Elementem najbardziej rzucającym się w oczy są spodnie w piórka, ale moją ulubioną rzeczą z tego zestawu jest kurtka baseballówka, łączona z dwóch materiałów i koszulka z napisem, stworzona w kolaboracji z firmą P.S















(pics. Kinga/me)
pants AMISU | ankle boots sequinshoes.pl/ | tee P.S handmade | scarf H&M | jacket RESERVED | sunglasses granashop.pl/ | 

9 komentarze

  1. bardzo fajny look;)

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz! W 100% mój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podoba to wydanie styliuzacji :) kobieco a jednak tak roickowo niegrzecznie :) ogromny + 4 U :) pozdrownienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look, lubie te buty :) zapraszam do mnie http://veronikas-wawro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te spodnie, zakochałam się w nich! Są po prostu cudowne! <3
    Uwielbiam także Twój styl, jesteś taka śliczna!!! <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :) obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny napis na bluzce! hhyhyhy :D
    Bardzo ładnie wyglądasz, spodnie są super! :))

    OdpowiedzUsuń

.