MIX / 18.03.13

    FOLLOW...




music & video



 






Widzieliście już nową reklamę piwa Carlsberg? Jestem typem osoby, która lubi oglądać reklamy, dlatego nowy spot firmy Carlsberg bardzo mnie zainteresował i wzbudził moją ciekawość. Pierwszy raz miałam okazję zobaczyć tak długą reklamę piwa. Reklama opisuję nocną sytuację, w której dzwonimy do najlepszego kumpla i prosimy o pomoc. Zostało przetestowanych kilka ekip, jeśli się sprawdzili, dostali piwo. A wiemy jak bardzo mężczyźni uwielbiają piwo ;d CHECK IT OUT!
         
Natomiast ta reklama jest niesamowita! Piosenka jak i wykonanie spotu, jest mistrzowskie! <3 I love it!
         

14 komentarze

  1. a powiedz mi jaki cel i sens ma robienie zdjęć jedzeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo inne blogerki tak robia to ona tez musi.

      Usuń
    2. hipsterka

      Usuń
  2. Ile dałaś za te białe są dały diverse ??? :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te białe sandały diverse kupiłam już bardzo dawno i nie pamiętam ile za nie dałam;)

      Usuń
  3. idź do top model a nie nie możesz bo jestes krzywa hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny mix :) Skąd łańcuch i koszulka z napisem Celine? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łańcuch i koszulkę kupiłam na Allegro ;)

      Usuń
    2. Łańcuch i koszulkę kupiłam na Allegro ;)

      Usuń
  5. hej hej. gdzie kupiłaś te spodnie z niskim krokiem? z góry dzięki za info. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

.