Phresh Out The Runway

                                                        Siemanko! Z racji tego, że mam dzisia...

   
                                                   
Siemanko!
Z racji tego, że mam dzisiaj urodziny, miał być post bardziej związany z tą tematyką, ale niestety wyszło tak, że przez pewne powikłania, będzie dzisiaj "normalny" post ze stylizacją. Jest to ostatni post, ze zdjęciami, które wykonała genialna Klara, mam nadzieje, że zdjęcia wieczorne spodobają wam się również tak samo jak zdjęcia dzienne, które też zostały wykonane przez nią. 
Enjoy! 









parka NEW YORKER | leggins Brzozofashion | bag etorebka.pl/ | sweater H&M | gloves CROPP | boots ZARA | scarf ORSAY | jewelry iloko.pl/ |



 KONKURS
Kochani mam do was małą prośbę. Biorę udział w konkursię na Oficjalną Stylistkę Parku Handlowego Matarnia. Do końca konkursu nie pozostało wiele czasu bo trwa on do 4 lutego. I wziązku z tym chciałabym was prosić o małe wsparcie dla mnie, a mianowicie oddanie głosu na mnie i moją stylizację. 
Co zrobić, aby mi pomóc i na mnie zagłosować?

1. wejść w powyższy banner, który od razu odsyła was do mojej stylizacji.
2. Oddać głos na mnie.
Za każdy głos będzie mi niezmiernie miło, mam nadzieje, że mi pomożecie i uda się :)

8 komentarze

  1. Pierwsze zdjęcie powaliło mnie na kolana, piękne i klimatyczne! A co do stylizacji to legginsy są świetne. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :) ŻYCZĘ CI DUŻO SZCZĘŚCIA I ZDROWIA I SPEŁNIENIA MARZEN I ABYŚ BYŁA PRZEZ CAŁY CZAS DLA MNIE INSPIRACJA TAKA JAKA JESTEŚ TERAZ
    STO LAT!!!!!!!!!!!
    PS
    TO KIEDY POST URODZINOWY BO JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAC:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... myśle, że dopiero w weekend mogłabym nad nim popracować :)

      Usuń
  3. Ostatnie trzy posty są jednymi z moich ulubionych i nie przez jakosc czy klimat zdjęć(chociaż jest swietny), ale przez ogólną stylizacje! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zdjęcia! jesteś prześliczna i stylizacja też super. szkoda, że nie masz takiej pani fotograf na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z tą panią fotograf ;)

      Usuń

.