Inside My Love

                         Delilah- Inside My Love Brwiście :D Kochani, przypominam wa...

                         Delilah- Inside My Love


Brwiście :D
Kochani, przypominam wam o głosowaniu w konkursie BLOG ROKU 2012. Jeśli chcielibyście zobaczyć Rouges-Roses w dalszym etapie, wyślijcie sms'a o TREŚCI C00420 na NUMER 7122 (1,23pln). Za każdy głosik będzie mi niezmiernie miło!


Warszawa jest pięknym miastem. Od zawszę tak twierdziłam, jednak będąc tu akutalnie przez 2 dni przekonałam się do niej jeszcze bardziej. Miasto nocą jest urocze!(będzie i post wieczorny). Chciałabym zostać tu o wiele, wiele dłużej! Ale myślę, że w przeciągu tego czasu można zrobić bardzo dużo ciekawych rzeczy. Wyjeżdżając do naszej stolicy szukałam fotografa, który zrobi mi parę zdjęć na bloga! Z pomocą pewnej pani udało mi się poznać świetną i przesympatyczną dziewczynę, która robi naprawdę znakomite zdjęcia. Polecam zajrzeć na jej fan page na facebooku:http://www.facebook.com/KlaraTruPhotography?ref=ts&fref=ts






 









post: me / patryk 
parka NEW YORKER | dress as tee  localheroesstore.com/ | pants STRADIVARIUS | bag etorebka.pl/ | scarf ORSAY | beanie NO NAME | boots ZARA

 KONKURS


Kochani mam do was małą prośbę. Biorę udział w konkursię na Oficjalną Stylistkę Parku Handlowego Matarnia. Do końca konkursu nie pozostało wiele czasu bo trwa on do 4 lutego. I wziązku z tym chciałabym was prosić o małe wsparcie dla mnie, a mianowicie oddanie głosu na mnie i moją stylizację. 
Co zrobić, aby mi pomóc i na mnie zagłosować?

1. wejść w powyższy banner, który od razu odsyła was do mojej stylizacji.
2. Oddać głos na mnie.

Za każdy głos będzie mi niezmiernie miło, mam nadzieje, że mi pomożecie i uda się :)

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

SPRZEDAM BRĄZOWĄ PARKĘ - BERSHKA! 

24 komentarze

  1. w końcu jakieś normalne zdjęcia. Szukaj fotografa też w Morągu, bo twoje koleżanki nie robią dobrych zdjęć ( porównując te zdjęcia z poprzednimi )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia, bez porównania ;)

      Usuń
    2. marnujesz bloga wstawiając zdjęcia które były robione w alfie i to jeszcze prawie wszystkie rozmazane. to już lepsze są z telefonu ! popieram osobę wyżej ! szukaj lepszego fotografa nawet amatora ale który zna sie na lustrzankach ( bo chyba tak ową posiadasz) ! wyjdzie Ci to tylko na lepiej :) Z rozmazanymi zdjęciami daleko nie zajdziesz !

      Usuń
    3. to jedyne zdjęcia do przyjęcia. na resztę nie można patrzeć.

      Usuń
  2. Wow! Zdjęcia powalające! <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Wy się czepiacie!!! oceniajcie stylizację, która jest jak dla mnie zajebista a nie tam zdjęcia!!! Super stylówka...

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepiej <3
    uwielbiam ten set!!! <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ciekawa , zdjęcia świetne. Z chęcią dodaje do Obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz !

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny set <3

    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)


    Zapraszam na nowy post


    www.POLINEFASHION.pl


    Kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ! gdzie kupilas ramoneske?

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wygladasz ... pierwsze zdjecie jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie!!! wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry pomysł na tę sukienkę:) bardzo mi się wszystko razem podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie rewelacyjne ! Uwielbiam takie ..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw. Prosty, nieprzekombinowany. Widać, że jest prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie gniewaj się, żę to napiszę, ale na pierwszy rzut oka przypominasz 'Ole' z na wspólnej

    OdpowiedzUsuń
  15. HEJ:) WYGLĄDASZ PIĘKNIE, PRZEJRZAŁAM CAŁY FB I TWOJEGO BLOGA BO MNIE ZAINSPIROWAŁAŚ :) MAM PYTANIE I OGROMNIE BYŁABYM WDZIĘCZNA GDYBYŚ NA NIE ODPOWIEDZIAŁA JAKIE CW WYKONUJESZ CO JESZ ALBO CZEGO NIE JESZ) :) ZE MASZ TAKA SUUPEEEERRRRR!!!! FIGURĘ
    MARCELINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Dziękuję bardzo, staram się :) Jem w sumie normalnie, staram się nie jeść słodyczy, i ograniczać się z jedzeniem ostatni posiłek jem gdzieś o 18. Najważniejsze jest to aby jeść mniej więcej co 2-3h, bo w wtedy nie będzie uczucia głodu i nie będzie Cie ciągnęło do słodyczy. Czyli częściej a mniej. Staram się jeść również bardziej zdrowo tzn. różne serki wiejskie-uwielbiam je z miodem, otręby, płatki kukurydziane, ciemny chleb, dużo warzyw i owoców(na parwdę z tego da się zrobić przyszne jedzenie i mało kaloryczne). Oczywiście zdarza mi się zjeść jakieś frytki, czy zapiekanę, ale to wtedy po zjedzeniu tego poskacze sobie trochę w domu :p W sumie jem normalnie zero godówek, ważne aby jeść regularnie. W ogóle nie jem ziemniaków, ale często jem zmażone rzeczy, także w sumie ograniczam się tylko co do godzin jedzenia :) Ćwieczenia w sumie nic specjalnego.... tyle, co codziennie na w-f'ie poćwicze, i czasem, ale to rzadko zdarza mi się w domu robić serię 100 brzuszków. Kiedyś robiłam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej to też dużo mi dało, ale jeżeli ograniczych troszkę jedzenie i raz w tygodniu sobie pozwolisz na jakieś szaleństwo z jedzeniem i po tym jakiś długi spacer, to myśle, że figura zrobi się ładna, no i wiadomo jakieś lekkie ćwiczonka i wszystko będzie elegancko :)

      Usuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz! lubię takie luźne zestawy :) kurtka jest super !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepszy post ! znakomita stylizacja i profesjonalne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń

.