My love

Justin Timberlake- My love(Bear// Face Remix)                         W końcu od dłuższeg...


Justin Timberlake- My love(Bear// Face Remix)
                       
W końcu od dłuższego czasu udało mi się wybrać na zdjęcia do posta. Wymyśliłam sobie miejsce zdjęć i pewien klimat, wydaje mi się, że w pewnym stopniu udało mi się osiągnąć to co chciałam. Jestem zadowolona z tych zdjęć i wydaje mi się, że ten post jest jednym z najlepszych na moim blogu. Ciekawa jestem waszej opinii, jak wam sie podoba? 
Następny post, też będzie klimatyczny i już nie mogę się doczekać kiedy wam go pokażę, ale trzeba uzbroić się w cierpliwość. Pomimo tego, że na dworze było -4 stopnie to ja dzielnie pozowałam, a Kinga robiła zdjęcia. 
Mam dużo nowych pomysłów w głowie, po woli będę je realizować i publikować na blogu, czy facebooku. Teraz zostawiam was z tym postem i do następnego!

















(pics. Kinga/me)
jacket sugarlips.com | sweater RESERVED MAN | leggings romwe.com| bag etorebka.pl | hat H&M | shoes sequinshoes.pl | doczepiane.pl

13 komentarze

  1. ile kosztowała ta kurteczka? :)
    ps. super, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te legginsy są niesamowite! Ostatnio mam bzika na punkcie tej części garderoby. I ten kapelusz bardzo pasuje do Twojej urody :)

    XXO, DOMINICARE

    OdpowiedzUsuń
  3. za oknem -8 , a Ty taka rozebrana chodzisz ? ;o Rób zdjęcia w domu lepiej ; d

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia rzeczywiście wyszły super, jednak nie jestem pewna czy wiesz, że nadruk na twoich legginsach do złudzenia przypomina symbol nazistów? To celowe czy nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, ale takie jest oryginalne logo firmy więc chyba nic na to nie poradzę :)

      Usuń
  5. Na 3 zdjeciu masz gruba buzię a na 7 i 8 strasznie duże biodra- nieseksownie to wygląda :P Stylizacja jest bardzo ładna ale te doczepione włosy to porażka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę że te włosy to jedna wielka porażka.Masz szesnaście lat i wydaje mi się że próbujesz się postarzyć i wyszło Ci to genialnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczne zdjęcia na Morąskim PkSie? Chyba nie rozumiem sztuki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie rewelacja :) legginsy cudo, a i zdjęcia podobają mi się bardzo :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

.