Sweet Nothing

          Legginsy z przeróżnymi printami i nadrukami stały się hitem sezonu. Na początku ni...

         

Legginsy z przeróżnymi printami i nadrukami stały się hitem sezonu. Na początku nie byłam do nich przekonana, ale po pewnym czasie przeglądając blogi polskie i zagraniczne, dotarło do mnie, że warto jednak zamówić takie legginsy. Jestem zakochana w Nowym Jorku i Los Angeles. Zachwycają mnie wieżowce nocą, dlatego zdecydowałam się na legginsy motywem miasta. Zazwyczaj preferuję wygodę, dlatego do legginsów założyłam sweterek i w związku z pogodą dobrałam ciepłą siwą bluzę i czarną ramoneskę. A do tego ostatnio moje ulubione biker boots, planuję kupić sobie jeszcze jeden model tego typu butów. Na razie jednak nie mogę nic znaleźć. Polecacie może jakieś sklepy?

We wtorek odwiedzam Gdańsk, mam nadzieję, że w trójmieście uda mi się zrobić zdjęcia na nowego posta, który niebawem ujrzy światło dzienne ,a tym czasem pozdrawiam was i do następnego!

Zapraszam na nowe aukcje na allegro (KLIK)












(post: Kinga, Daria, Pączek)
leather jacket STRADIVARIUS | leggins Brzozowska fashion | bag etorebka.pl | biker boots NEW YORKER | jumper H&M | blouse H&M | scarf H&M | bracelets SweetHeart Studio | 


13 komentarze

  1. piękne zdjęcia i stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , a w trójmieście nic specjalnego ,paskudna pogoda ,już się do tego przyzwyczaiłam ;/ Pozdrowienia z Gdyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne legginsy! Baaardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczyłam Cię na modnejpolce i musiałam tu przyjść - jesteś NIESAMOWITA!!! Masz 16 lat i taką modową świadomość???? Jestem dwa razy starsza, a myślę, że w połowie nie tak kreatywna....
    Będę wpadać i się inspirować :))))
    Pozdrawiam i gratuluję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia! pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w legginsach!
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz ;) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tej stronie znajdziesz mnóstwo inspiracji http://www.facebook.com/pages/Beautiful-Clothes/524745814203665

    OdpowiedzUsuń
  8. "tym czasem " pisze się razem ;)

    OdpowiedzUsuń

.