Stay

Henry Krinkle- Stay                 Cały dzisiejszy dzień spędziłam w biegu, szkoła do połudn...

Henry Krinkle- Stay
               
Cały dzisiejszy dzień spędziłam w biegu, szkoła do południa, później lekcje, zdjęcia na bloga, post i naukaaa! 
Jak widać, za oknem mamy ostatnie podrygi lata, oznacza to niestety, że wielkimi krokami zbliża się koniec dodawania letnich zestawów na bloga. Patrząc na prognozy ostatnich tygodni lata, temperatura ma nie przekraczać dwudziestu stopni. Oznacza to, że następny wpis będzie bardziej jesienny, bo bez wątpienia większość z was rozgląda się już za jesiennymi trendami, bądź sprawiła już sobie jakieś ciepłe ciuszki. W dniu dzisiejszym skorzystałam jeszcze z ładnej pogody i założyłam krótkie spodenki, ale nie obyło się również bez moich ulubionych ostatnio biker boots. Uwielbiam też oversize'owe ciuchy dlatego koszula mojego taty była dla mnie idealnym wyborem do tego zestawu, a, że wiał lekki wiatarek, w którym można było odczuć nadchodzącą jesień, to sprawił on, że nałożyłam bawełniany sweterek, który upolowałam w second-hand.













(pics. Kinga/ me)
cardigan SECOND HAND | shorts SECOND HAND | shirt OLD MY DAD | biker boots NEW YORKER | bag MIZENSA via etorebka.pl |




11 komentarze

  1. świetna stylizacja, torebka i buty dodają rockowego stylu :)
    ps. sama szukam podobnych butów lecz nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) fajna nutka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę poprawiłaś się już w pisaniu notek, braaawo ;D a zestaw bardzo fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw totalnie w moim stylu <3 biker boots, jeansowa koszula, torba z ćwiekami, szorty -> zestaw idealny ;) tylko może nie wszystkie bransoletki przypadły mi do gustu, ale to już takie czepianie się raczej :P wszystko ślicznie! ;D

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudną torbę i botki, początkowo myślałam, że to A. Wang!

    Oczywiście dodaję do obserwowanych, bo mam plan tu jeszcze wrócić :)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz do mnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie dobrane rzeczy. bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz, wszystko mi się podoba :) ale nie powiedziałabym, że masz 16 lat ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz racje, ucz sie, bo styl pisania masz słaby, popracuj nad tym

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny zestaw, z chęcią sama bym się tak ubrała, ale jestem w trakcie poszukiwania idealnej koszuli jeansowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio pokochałam takie koszule, super!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

.