Little Bit

              Czerń? hmmm.... Klasyka, która pasuję do wszystkiego. Ja dzisiaj połączyłam ją...


             
Czerń? hmmm.... Klasyka, która pasuję do wszystkiego. Ja dzisiaj połączyłam ją z koszulą w kratę, którą już wielokrotnie mogliście oglądać na moim blogu w różnych odsłonach. Koszula jest moją najlepszą zdobyczą z Second-Hand i potrafię ją łączyć ze wszystkim. Do tego "oklepane" vans'y i czarna czapka, jednak poszukuję bardzo podobnej tylko w kolorze fluo(może jakieś propozycje?) A zapomniałabym o dodatkach, które dopełniają cały, bardzo wygodny i prosty zestaw. Enjoy!
















(pics. Kinga / me )
tee FISHBONE | pants H&M | shirt SECOND HAND | cap C&A | shoes VANS via eastend.pl | jawelry NEW YORKER, CzakiBransoletki, H&M, NO NAME | 

22 komentarze

  1. pięknie, pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do takich czapek...sama mam tylko ciepłą, zimową wersję i poszukuję czegoś fajnego na jesienny czas :D Podoba mi się też jak wygląda całość, wraz z tą koszulą. Ciekawe:) Ostatnie zdjęcie jest chyba najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kryptoreklama coca-coli

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o neonowe czapki, to kojarzę taki mały sklep internetowy, tylko nie mogę sobie przypomnieć teraz adresu... =| jak tylko sobie przypomnę, to napiszę ;) set świetny, a vansy nieoklepane- one mi się nigdy nie znudzą- podobnie jak conversy. I szacun za koszulę! Nie mogę uwierzyć, że znalazłaś ją w sh! :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszukujesz ludzi na blogu? Widzę Cię codziennie w szkole, zupełnie inaczej wyglądasz na blogu, a zupełnie inaczej w szkole. Wg mnie specjalnie stworzyłaś tego bloga, by pokazać jak się ubierasz, a tak, na codzień nie wyglądasz. Każdy może mieć kupę ciuchów, tak jak Ty i co jaiś czas wymyśleć zupełnei inny, oryginalny zestaw, a na codzień wyglądać tak samo. Sztuką jest wymyśleć coś z niczego i codziennie dobrze wyglądać, oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny styl! :) Czy to ważne, jak się ubierasz na co dzień? Zdjęcia to zdjęcia, a życie to życie :)

    Wpadnij do mnie www.yowloski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też cie widzę w szkole i podobają mi sie twoje stylizacje w szkole jak i na blogu :)) ale wszystkim nie dogodzisz ;p pozdro !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look! no i oczywiście uwielbiam Twoje vansy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie zestawy!:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. eee anonim zamknij morde, też Cie widze w szkole i niczym sie jebana kurwo nie wyróżniasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd taka agresja w twojej wypowiedzi?

      Usuń
  11. lubię takie zestawy, proste i bez udziwnień;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to jestes jedna wielką kopia innych blogerek(tylko one sa ładne a ty nie bardzo) ale spoko ;) dzieciak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczera prawda ;)

      Usuń
    2. najlepiej jest krytykować, cała polska! ale każdemu nie dogodzisz innym się podoba, drugim nie, moim zdaniem jesteś ładna, zgrabna i masz świetny indywidualny styl :)

      Usuń
    3. Powiem szczerze. Każdy blog teraz jest taki sam. Kiedyś to jak się wchodziło na jakiś blog o modzie to był naprawdę oryginalny, indywidualny. A teraz? Każda nastolatka i kobieta ma bloga o modzie. Nie jest to jakimś wielkim afiszem, bo jest to już oklepane. Za dużo tego. W obecnym czasie żeby zrobić coś oryginalnego i mieć dobry blog trzeba się naprawdę wygimnastykować. Nie mówię, że twój blog jest zły i ty nie taka, nie mam tego na myśli, ale chodzi mi oto żeby być bardzo kreatywnym. Bo mimo to nieświadomie posty się powtarzają, styl zdjęć, ciuchy, buty...

      Usuń
  13. tak patrze i zastanawiam się jak dbasz o skórę twarzy. Bo widze ze nie masz zadnych wyprysków i jest gładka i ładny koloryt ma. Photoshop? :P Nie sądze.Może zrobiłabyś notke jakich kosmetyków uzywasz do pielegnacji twarzy. hm?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hellooo!!!Today for the first time I visit your blog and I like it. I'm following you now, if you can follow me back I will appreciate this too much!!! ;)

    http://simplychic-chic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież to śliczna dziewczyna! Jak ktoś mógł napisać, że tamto to są ładne, a ona nie?! To jakiś żart!

    Gosia

    OdpowiedzUsuń

.