Like Eating Glass

                             Dzisiaj taki inny post niż zawsze.  Przedstawiam wam 6 moich lo...

                            
Dzisiaj taki inny post niż zawsze. 
Przedstawiam wam 6 moich looków z ostatniego tygodnia. 
Po za postami, w których skupiam się wyłącznie na jednej stylizacji i prezentuje ją wam. Postanowiłam, że zrobię zestawienie outfit'ów z tygodnia. 
Co myślicie o takim pomyśle?
Który look najbardziej wam się się podoba, który przypadł do gustu?
Chcieli byście może częściej takie posty??

1.
sweater RESERVED(MAN) | pants AMISU | sneakers CONVERSE | bag etorebka.pl
2.
sweater SECOND HAND | pants H&M | boots allegro.pl | bag etorebka.pl
3.
sweater RESERVED(MAN) | leggings H&M | boots STRADIVARIUS | bag etorebka.pl
4.
 | jacket old my dad |
5.
tee H&M | pants AMISU | boots SECOND HAND | bag CROPP | 
6.
tee Robert Kupisz via mostrami.pl | shoes Adidas Orginals |


12 komentarze

  1. Szczerze mówiąc wszystkie twoje zestawy wyglądają tak samo, luźna bluzka/ sweter, obcisłe legginsy/ spodnie i botki ;/ trochę kreatywności ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka moro jest zajebista :) jaram się mega oj...

    Przyznam szczerze, że pomysł do mnie nie trafia, podobasz mi się w sesjach, gdzie jesteś do nich przygotowana, wolałbym u Ciebie co tydzień obejrzeć jeden set, ale fajny. Taki pomysł jak zdjęcia wyżej można używać w miejscach do tego przeznaczonych czyli instagram czy trumbl. Liczę na Ciebie bo zauważyłem, że bardzo szybko się rozwijasz i prezentujesz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam jak mi się podobały te pierwsze spodnie, ale jak przymierzyłam okazały się nie dla mnie :) Tobie bardzo pasują są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam siostry Olsen!
    Dla mnie wygrywa nr 3! Te legginsy urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem wszystko wygląda tak samo, twoje zdjecia są nudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, napisałam do cb na meila:D Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu tak dawno nie było żadnego posta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w weekend zabieram się za tworzenie postów :)

      Usuń
    2. To dobrze bo już tęsknimy ;)))

      Usuń

.