Novalija now.

  Dzisiaj minął już tydzień od mojego wyjazdu do Chorwacji. Tak jak wspominałam drugi tydzień...

 

Dzisiaj minął już tydzień od mojego wyjazdu do Chorwacji. Tak jak wspominałam drugi tydzień spędzam na długo wyczekiwanej przeze mnie wyspie Pag w miejscowości Novalija. Od razu mi się tu spodobało, pełno młodzieży, osób starszych nie ma w ogóle, słońce, plaża, piękne widoki, gorąco i dyskoteki. Czego chcieć więcej? Relacje z tej wyspy będę wam się starała zdawać na bieżąco. A teraz, po małych przygodach, które zepsuły mi humor, w końcu mam dostęp do internetu i wrzucam wam fotki, które zrobiłam podczas podróży na wyspę. Widoki są piękne i zapierają dech w piersiach!

Enjoy! 



(pics. my mum / me)
t-shirt ZARA | shorts CUBUS | flip-flops TOMMY HILFIGER |

7 komentarze

  1. przepiękne widoki ,lecz a żywo wygląda to o niebo lepiej ...było się tam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 10 zdjęciu jak chłop !!! hahhhahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! w sumie masz rację :D teraz się tak przyjrzałam jak koksik :D

      Usuń
  3. Twój tatuaż jest robiony henną ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Cudownie musi tam być... a mieszkać w jednym z tych domków *.*


    oh-not-again.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. t-shirt masz wspaniały :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

.