NEW BAG(Get Free)

                   Model torebki "Rocco" Alexandra Wanga, podbił serca wszystkich. Per...

                  
Model torebki "Rocco" Alexandra Wanga, podbił serca wszystkich. Perfekcyjny desing- połączenie skóry z dżetami. Po prostu idealnie! Od kilku miesięcy planowałam zakupić właśnie tą torebkę i z pomocą przyszedł mi sklep etorebka.pl, w którym znalazłam mój wymarzony model torby.
Tym właśnie sposobem stałam się posiadaczką inspirowanej modelem Rocco torebki- w czarnych kolorze z ozdobnymi srebrnymi ćwiekami na "dnie". Jestem bardzo zadowolona!!






bag "MIZENSA AIDA" via etorebka.pl
(Zdjęcia robione telefonem, ponieważ mój aparat wróci do mnie dopiero w sobotę:()

8 komentarze

  1. również mam w planach zakup tej torebki, jednak zastanawiam się nad kolorem...czarna czy beżowa;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, czy ta torebka zmieśći teczke a4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za odp. ale przy zamku chyba ciężko się wkłada. ;) pytam się bo do szkoły nosze bardzo często teczki i może to być uciążliwe !

      Usuń
  3. świetna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa i jeszcze mam pytanie, trorba jest matowa czy połyskliwa? ;) bo na zdj. to różnie bywa

    OdpowiedzUsuń

.