Look Around

                                W tym tygodniu z dostępem do internetu jest naprawdę źle, całe...

                               
W tym tygodniu z dostępem do internetu jest naprawdę źle, całe szczęście w niedziele wracam już do domu. Chorwacja jest piękna i klimat jest wspaniały, 14 dni to jednak za dużo, idealny pobyt to zdecydowanie 10 dni! Jednak nie ma co narzekać, opaliłam się i skorzystałam z pięknej pogody, u nas w Polsce z tego co słyszałam nie jest zbyt kolorowo. Dzisiaj zaprezentuję wam stylizację z sukienką, którą wyrwałam w second-hand, co prawda jest trochę przykusa, lecz w Chorwacji nikt na to nie zwraca uwagi, każdy zajęty jest sobą. Kapelusze są moją drugą miłością, mogłabym je zakładać do każdego stroju. Mój nowy nabytek, który widać na zdjęciach kupiłam sobie podczas spaceru na chorwackiej promenadzie, od razu wpadł mi w oko i wiedziałam, że będzie mój! :)

Dziewczyny złapały internet na mieście......... :D
 dress SECOND HAND | sandals H&M | hat CROATIA | handbag PULL&BEAR |

7 komentarze

  1. Bardzo ładnie wyglądasz i jaka opalona!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście pięknie się opaliłaś ~:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NA MOIM BLOGU KONKURS:)
    DO WYGRANIA BUTY OD RENEE
    ZAPRASZAM
    http://love-drug-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz grubo w tej sukience ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wygląda grubo tylko jakby była prosta jak dziecko.

      Usuń
  5. zazdroszczę Ci dostępu do wody(tzn morza czy cokolwiek to jest ;p). http://fleurifashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

.