Bye, bye home!

                    Już jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie do Chorwacji na wyspę Pag. Najpierw ...

                   

Już jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie do Chorwacji na wyspę Pag. Najpierw na tydzień zatrzymujemy się w miejscowości o nazwie Vodice, a drugi tydzień spędzamy w miejscowości Novalja, gdzie znajduje się najsłynniejsza plaża w Chorwacji- Zrce. Ta plaża nazywana jest Chorwacką Ibizą(jaram się strasznie!) I akurat w tym tygodniu, kiedy dotrę do tej miejscowości na tą cudowną plażę, rozpoczyna się MTV DJ MAG FESTIVAL(KLIK).Mam nadzieję, że dostanę jeszcze bilety na tą imprezę.





Od rana pakuje się i jak na razie próbuję zebrać najpotrzebniejsze rzeczy, ale moja walizka już tego nie wytrzymuje.... I do tego wszystkiego czeka mnie dłuuuuga podróż, dwa dni samochodem-całkiem spoko, ale w sumie przyzwyczaiłam się do tego, gdyż praktycznie co wakacje jeżdżę gdzieś samochodem za granicę i zazwyczaj jest to właśnie Chorwacja. Gdy już tylko dotrę na miejsce i znajdę połączenie do  internetu to na pewno napiszę posta ze zdjęciami z podróży i oczywiście z pięknej Chorwacji i kwatery. 
Relację będę się starała zdawać na bieżąco.



 Walizka powoli się zapełnia.......
 Ciuchy już spakowane.... Ale musi znaleźć się jeszcze miejsce dla butów, kosmetyków itd..... ehh HEEELP!!




Udało mi się kupić ostatnią sukienkę Team Paris Dress ze ze sklepu MISBHV. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! Na szczęście doszła do mnie jeszcze przed wyjazdem i na pewno będzie z nią set i poooost prosto z gorącej Chorwacji!! :)








10 komentarze

  1. Zazdroszczę, Chorwacja jest piekna!
    Czekamy na zdjęcia ;P
    xoxo


    http://oh-not-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W CHORWACJI JESTEM CO ROK ,MOJE ULUBIONE MIEJSCE NA ZIEMI!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorszej sukienki nie było? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie słuchaj była, ale akurat mówię nie no wezmę tą!

      Usuń
  4. Sukienka fajna, ale po co ci sweter do Chorwacji ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodajesz dużo takich samych zdjęć, ciężko sie je ogląda. urozmaicaj je trochę, a nie "stoję przodem, siedzę przodem, stoję tyłem, stoję tyłem z pease, stoję tyłem z wysuniętą nogą". dodawaj albo jedno, albo kilka różnych a nie 500 pokazujących twoją lewą pachę.

      Usuń
  5. Czekam na zdjęcia:))

    Pozdrawiam:)
    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ja nigdy nie mogę spakować się w jedną walizkę;p sukienka jest zaje...:D

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w Vodicach, miejscowośc super, gospodarze byli świetni (poza córką, ze stwierdzoną badaniami kleptomanią ;D), ale jedyna rzecz która by mnie tam nigdy więcej nie sprowadziła - tarantule wokół domu! i w domu -,-

    OdpowiedzUsuń

.