Foxes- White Coats

                  (pics. Ela Kończyło,  SELF AN...

                 











(pics. Ela Kończyło, SELF AND I  edit by ME)
BERSHKA dress | STRADIVARIUS boots and jeans jacket | PULL&BEAR handbag | H&M dublering | 

Dziś pierwszy wakacyjny post!! 
Mój set utrzymany jest w stylu boho, który inspiruje mnie na co dzień, lecz jednak nie zawsze udaje mi się stworzyć stylizację, odpowiednią dla tego trendu.  Na spacer po mieście wybrałam się w białej, zwiewnej sukience, którą udało mi się zdobyć na pierwszych wyprzedażach w sklepie Bershka, ponieważ za oknem nie świeci słońce, co psuję troszeczkę pogodę, to założyłam na wierzch jeansową kurtkę, która według mnie jest idealnym połączeniem z białą sukienką. Do tego wszystkiego botki i mała, podręczna torebka. Uważam, że wszystko całkiem nieźle się ze sobą komponuję. I mam nadzieję, że wam również przypadnie do gustu.
Have a nice day! :)

9 komentarze

  1. lovely outfit!♥

    http://korkokenkiasadepilvenalla.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw :) Uwielbiam takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie interesuję się modą, jednak lubię czytać twojego bloga. Ma 'to coś'. No i modelka przyciąga wzrok. Nie ukrywam xd
    Pozdro, długiej i owocnej działalności blogerskiej życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz photobloga ? :D
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. alee masz nóżki długie i szczupłe!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham połączenie bieli i dżinsu :) Bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

.