articles- Kimono / Lov3

Pościk na szybko. Ostatnie tygodnie są dla mnie najlepsze! Dzięki wam, że odwiedzacie mojego blog...

Pościk na szybko.
Ostatnie tygodnie są dla mnie najlepsze! Dzięki wam, że odwiedzacie mojego bloga, znalazłam się na dwóch portalach. Jednym z nich, który jako pierwszy opublikował moją stylizację z bluzą StaffByMaff jest www.lov3.pl , a drugi na pewno bardzo wam znany to www.kimono.pl na Kimono znalazłam się w Najlepsze Tygodnia 23.07: Top 6 looków polskich bloggerów.



Jest was tutaj coraz więcej! I to wy mnie motywujecie do dalszej pracy nad blogiem to dzięki wam znalazłam się na tych dwóch portalach! Wielkie dzięki kochani :*******
Have a nice day! :)

2 komentarze

  1. Na kimonie widziałam zanim opublikowałaś post ;) Wrzuciłam Twojego bloga do listy moich często odwiedzanych ;) Masz ciekawy styl, nieprzekombinowany, ja już jestem fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie weszłam tu przez kimono ;) I od dziś będę uwaznie śledzić!
    Pozdrawiam

    http://oh-not-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

.