This is love!

                      Tak jak pisałam wcześniej, że mam w przygotowaniach post ze spodniami w az...

                     

Tak jak pisałam wcześniej, że mam w przygotowaniach post ze spodniami w azteckie wzory, to i taki post jest!!
Głównym elementem są spodnie w bardzo modny w tym sezonie aztecki motyw. Torba, która jest w kolorze fluo również rzuca się w oczy i tak jak spodnie dominuje w stylizacji. Pierwszy raz przekonałam się do jakiejkolwiek szminki, nie lubię mieć niczego na ustach, żadnych błyszczyków, czy szminek, ale ta czerwona przekonała mnie do siebie od razu i myślę, że całkiem nieźle się prezentuje i dodaje pazura całej stylizacji. Kocie okulary, zawładnęły moim sercem w tym sezonie i wydaje mi się, że nie będę ich ściągać przez najbliższe miesiące. Za kapeluszem, bardzo się za nim stęskniłam, ponieważ kiedyś nosiłam go prawie codziennie, był dla mnie nieodłącznym elementem stroju. Wydaje mi się, że dołączenie kapelusza do seta dodaje mu orginalności i uroku, tak samo jak biżuteria.











AMISU pants | DIY boots | H&M t-shirt | H&M hat | H&M sunglasess | H&M, STRADIVARIUS accessorize | 

39 komentarze

  1. Buty totalnie nie ... do tego ładnie by wyglądały te Twoja sandałki... chyba ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie raz już byłam w tych sandałkach do tych spodni, ale dzisiaj ostatecznie wybrałam te botki ;p

      Usuń
  2. genialny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie i kapelusz nadają świetny styl :) a torebka do tego dodaje czadu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog , obserwuję i napewno będę wpadać , zaprasam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyciła mnie ta stylizacja, wszystko jest idealne!!! super! zachwycam się

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. firma Bell nr 19. Tutaj w tym poście jest opisana: http://rouges-roses.blogspot.com/2012/01/red-pink-lips-and-lipstick.html :))

      Usuń
  7. Szminka okropna, buty nie pasują, "torba" na laptopa też, tak samo kapelusz ;/ a do tego fatalne zdjęcia, kto Ci je robi? Jakiś przechodzień, który pierwszy raz na oczy widzi aparat? ;/Naucz się najpierw ubierać, a później dodawaj foty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie idealnie wszystko pasuje i jak widać większości osób też się podoba, jeśli ci coś nie pasuje to nie wchodź na tego bloga, bo widać, że się nie znasz na modzie, a tym bardziej na zdjęciach, dla mnie Daria dobrze się spisała :)

      Usuń
    2. Zazdrość boli..
      Pokaż swoje świetne kombinacje strojów, a następnie komentuj innych.
      Chyba torby na laptopa nie widziałaś.
      Szminka idealnie dopasowuje się do Dari urody.
      Co do butów, chętnie bym zobaczyła odcisk jego podeszwy na Twojej twarzy.
      Ps. Najpierw naucz się pisać, a później dodawać komentarze - zrobił (czas przeszły) zdjęcia, a nie robi (czas teraźniejszy) kiss :*

      Usuń
    3. haha...jakie lwice ♥

      Usuń
  8. aaa to jest czerwień, na tych zdjęciach wygląda jak pomarańcz :) Powiedz mi jeszcze czy robisz coś z włosami czy naturalnie się tak układają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy zakręcam na prostownice i później same mi się tak układają :)

      Usuń
  9. Radziłabym popracować nad pisownią.. a raczej nad stylistyką. Po przeczytaniu tego co napisałaś, odrazu mnie zniechęciłaś. Twoje błędy tak rzucają się w oczy, że przyćmiewają stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie tak nie wymądrzaj, jest pare błędów stylistycznych, ale one na pewno nie przyćmiewaja stylizacji. Po drugie to jest blog o modzie, a nie o poprawnej polszczyźnie i raczej większość odwiedzających skupia sie na stylizacji.

      Usuń
    2. Ale jednak właścicielka tego bloga jest Polką ...

      Usuń
    3. Nie oszukujmy się, ale prowadząc bloga modowego w internecie, jesteś nastawiona na to, żeby trafiał od szerokiego grona odbiorców. Więc szanuj swoich czytelników i staraj się pisć porawnie. Owszem błędy każdemu się zdarzają, nie mówie o tym, żebyś pisała stylem naukowym,ale tylko i wyłącznie poprawną poszczyzną. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze.
      Blog modowy to nie tylko stylizację,ale całe opakowanie. Chcesz, żeby ludzie "Cię kupili" to pracuj nad wszystkim!

      Usuń
    4. No tak, nie ma to jak na blogu o modzie kłócić się o pisownie - Polska. <3

      Usuń
    5. Bo jak się ktoś zabiera za prowadzenie bloga to trzeba włożyć w to swoją prace a nie odpierdzielać, byle tylko dostawać ubranka ;-)

      Usuń
  10. Zgadzam się. To, że ten blog jest o modzie nie oznacza, że można zaniedbać pisownię. Wygląd to nie wszystko. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie, dużych błędów tu nie ma, a co najważniejsze nie rzucają się w oczy, także nie ma co się czepiać :)

      Usuń
  11. bo zapewne zostały poprawione...... tak jak tłumaczenie szkoły średniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej kropeczek się nie dało? "......................."
      Zdanie zaczyna się od dużej litery.

      Usuń
  12. Świetne okulary przeciwsłoneczne :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bulwersacje w powyższych komentarzach ;D
    Moim skromnym zdaniem wszystko jest w porządku(stylizacja,pisownia itp.) Problem rodzi się gdy przegląda się inne blogerki to widać jak bardzo chcesz się do nich upodobnić, czyli po prostu
    "ściągasz". Uwazam, ze gdybys kreowała swój wlasny styl, nie sciagając od nikogo było by naprawdę dobrze ;) I co do robienia zdjęć to nie rozumiem osob ktore się czepiają, gdyz ty na zdjeciach nie pozujesz tylko po prostu stoisz bądź siedzisz, więc co tu za filozofia pstryknąc jak ma się taki sprzęt ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam skromne pytanie, pod jakim względem"ściągam"? to jest mój styl i nie próbuję się do nikogo upodobnić:);>

      Usuń
    2. W poprzednich postach np. "In my bag" skopiowałaś calusienki post.Również polączone dwa zdjęcia z aztecką spodniczką są skopiowane ;) Tu juz nie chodzi to zreszta... Chyba wazne są dla Ciebie komnentarze innych abyś wiedziała co zrobic zeby Twój blog byl jeszcze lepszy. Nie pisze z żadną złośliwością ale fajnie by bylo np. gdy są modne kropki nalozyć kratkę bądz gdy wszyscy robią ombre nie robic tego ;) Chyba rozumiesz.

      Usuń
  14. świetny zestaw, a okularki- genialne :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Daria - myślę, ze ludzie wymagają od Ciebie żebyś na zdjęciach nie stała, ani siedziała tylko LATAŁAM bądź też SKAKAŁA. Niech pot z Ciebie spływa, ale skacz dziewczyno - skacz, wtedy będzie dużo ekspresji w Twoich zdjęciach. Sądzę też, że powinnaś pisać swoje notateczki pod okiem dobrego polonisty który zatwierdzi bądź też poprawi Twój materiał.
    Daria i pamiętaj - nie rozbieraj ludzi. ;o (nie ściągaj) :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LATAŁA *

      Usuń
    2. Z polonistą się zgadzam.. i nie jest to sarkazm.

      Usuń
    3. Komentarze w tym stylu chyba nie są najlepsze, ponieważ blogerce trzeba pisac co robi zle zeby sie poprawiła ;)

      Usuń
  16. Świetny zestaw, aż dziw, że po Morągu chodzą tacy ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardziej do tego zestawu pasowalyby Martensy niz te czarne botki.
    Ja zakupilam sobie biale Martensy i jestem zachwycona. Na samym poczatku trzeba te buty rozchodzic poniewaz sa strasznie sztywne ale po paru tygodniach ciezko sie z nimi rozstac. Pasuja do prawie kazdego stroju i na kazda pore roku.
    Jesli cena Martensow Ci nie odpowiada mozesz wybrac ewentualnie buty firmy McArthur.

    P.S Niezle poczatki "Modowego Bloga"

    OdpowiedzUsuń
  18. o genialne leginsy!
    a ta torba to z bershki prawda? nigdy bym nie pomyślała ze torba na laptopa, moze tak fajnie wygladac na codzien :)
    rowniez obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń

.