Love is dangerous!

               Do wakacji jeszcze dwa tygodnie, wydawałoby się, że w szkole niczego już nie wymag...

              
Do wakacji jeszcze dwa tygodnie, wydawałoby się, że w szkole niczego już nie wymagają, ale jednak w mojej szkole jak to mówią"trzeba pracować do końca" i to zdanie nauczycieli się sprawdza przez ten tydzień codziennie mam jakiś sprawdzian, kartkówkę, czy poprawę. Na książki nie mogę już patrzeć, ale pocieszający jednak jest fakt, że zakończenie roku już tuż tuż i na dobre będę mogła poświęcić się blogowaniu, bo chcę żeby mój blog stawał się coraz lepszy. 
Co do mojego dzisiejszego outfit'u jest prosty, wygodny i totalnie w moim stylu(chociaż chciałabym też spróbować połączyć go z botkami bardziej w stylu boho i dużą torbą). Converse to najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam i moim zdaniem pasują chyba do wszystkiego, tak jak i kapelusz. Widzieliście go już w poprzednim poście, ale to właśnie on stał się moim ulubieńcem wśród akcesoriów.

Miłego dnia! :)










18 komentarze

  1. aaalee masz długiee nogi! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. this look are awesome!!

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak, takie zestawy lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja świetna, zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bardzo ładne nogi (ile masz wzrostu?), ale pomyśl o czytaniu więcej książek, ponieważ w Twoich postach jest dużo powtórzeń i zdania są trochę nieskładne językowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 178 cm :) spokojnie pracuje nad tym;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten outfit :)
    Super blog.

    Obserwuję i zapraszam do mnie

    Creation-by-anga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szczególnie lubię spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega, mega, mega!!

    OdpowiedzUsuń
  10. super te szorty w zestawie z bluzą wyglądają genialnie, a zdjęcia mają bardzo fajny klimat.
    Gorąco pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy zrobiłaś to specjalnie , ale przynajmniej wiesz co oznacza odwrócony krzyż ?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwrócony krzyż jest oznaką satanizmu, czyli wolności i sprawiedliwości :D

      Usuń
    2. właściwie to jest to krzyż świętego Piotra

      Usuń
  12. Tylko do kościoła tak nie wchodź ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny outfit! podoba mi sie!

    obserwujemy?:>

    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłaś okulary ?
    Ogólnie bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

.