Junior high school prom, czyli bal gimnazjalny 2012

            Już po balu, ja ledwo żywa, głosu nie mam, a nóg nie czuję. Było świetnie i dzięki ws...

           

Już po balu, ja ledwo żywa, głosu nie mam, a nóg nie czuję. Było świetnie i dzięki wszystkim za tak wspaniałą zabawę. 
Co do stroju wygodniejszej sukienki i butów nie mogłabym sobie wyobrazić, w ogóle nie krępowała ruchów, a w butach tańczyło się jak na płaskich, ale jednak była zmuszona je ściągnąć, ponieważ, co drugi chłopak był ode mnie niższy i nie mógł ze mną zatańczyć(w butach na obcasie miałam 185cm :)) 
Do tego wszystkiego trzeba było oczywiście zadbać jeszcze o makijaż i włosy. Z make-up jestem w 100% zadowolona, ale jednak chyba lepiej się czuje w naturalnym makijażu, no ale tylko raz w życiu jest bal gimnazjalny, więc można było zaszaleć z mocniejszym akcentem na oczy. Fryzury też nie chciałam nie wiadomo jakiej wymyślnej, postawiłam więc na naturalne fale, tylko doczepiłam sobie kilka pasm włosów metodą CLIP IN , żeby były one troszkę dłuższe i żeby zyskały na objętości :) Ja idę się kurować, bo jakieś wstrętne choróbsko mnie dopadło, a wam życzę Miłego dnia :)


Ja, Aneta, Magda, Błażej
(fot. Natalia Urban)
                   






make-up by Anna Suchostawska | hair by My Mom |
 ZARA dress | ZARA high heels | H&M ring | 

                           

29 komentarze

  1. High school prom to studniówka a nie bal gimnazjalny ;/ bal gimnazjalny to Junior High school prom ;/ naucz się najpierw angielskiego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wina translate nie moja :)

      Usuń
    2. mogłaś wziąć winę na siebie, a nie zwalać na translatora ;/ tym pokazałaś jak we wszystkich notkach tłumaczysz na angielski ;/ polski tekst, kopiuj, wklej i gotowa notka

      Usuń
    3. dlatego jakbyś nie zauważyła,już od dłuższego czasu nie dodaje notek po angielsku, tylko po boku dodałam translate, żeby odwiedzający mogli sobie sami tłumaczyć :)

      Usuń
  2. cudownie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :OOOO pięknie wyglądałaś :P :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądałaś obłędnie! jak uzyskalaś taki efekt końcowy włosów? lokówka, wałki...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt włosów uzyskałam przez prostownicę:D jest to najlepsza opcja, na loki, fale :)

      Usuń
  5. Piękna z ciebie kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie cie uwielbiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zarąbiste nutki wstawiłaś w tym poście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze nie powiedziałabym, że masz 16 lat, wyglądasz na kilka w przód :)
    poza tym bardzo ładnie wyglądałaś, świetna sukienka, buty również <3
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcia są cudowne !!!
    też ledwo żyję po balu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne buty!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylóweczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądałaś niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! niesamowita sukienka i jak bosko na tobie leży, a buty powalają. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  14. aleee nogi! ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego "Rouges Roses"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę długo by tu się pod komentarzem rozpisywać, postaram się to opisać, przy następnym poście :)

      Usuń
  16. hej wiem ze masz biale conversy moglabym wiedziec ile za nie zaplacilas i gdzie kupowalas ??? jestem z moraga wiec jesli np. w olsztynie to okresl dokladnie sklep... bede wdzieczna za odpowiedz :))
    PS: masz twarz modelki a twoj wzrost est idealny do tego zawodu ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc conversy kupowałam na allegro za 169 zł :) warto poszukać na allegro, można na prawdę po lepszej cenie znaleźć niż w normalnych sklepach :)

      Usuń
  17. może zrobisz notkę, w której pokażesz swój pokój? byłoby super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... dobry pomysł, rozważę to, więc może niedługo taki post stworzę(z przyjemnością) :)

      Usuń
  18. dziekuje za odpowiedz :)mam tylko jeszcze jedno pytanie kupowalas rozmiar conversow taki jak nosisz np. w zwylkych butach( nie nike) bo ja mam kazde troszke inne i nie wiem czy barac taki jak zwyklych trampek jakie mialam wczesniej czy np. botow adidasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co ja zawsze patrze na długość wkładki, tak najlepiej dobrać buty, ale conversy kupiłam takim rozmiarze jak w zwykłe buty, czy trampki, bo te orginalne buty(nike itd.) to mają zupełnie inną rozmiarówkę. Czyli bierz taki rozmiar conversów jak zwykłych trampek, które miałaś wcześniej. :)

      Usuń
  19. dziekuej Ci za pomoc :*:)

    OdpowiedzUsuń

.