Don't you remember

Po dłuższej przerwie bez outfitów powracam :P heh. I dziękuję bardzo pani, która pozwoliła mi n...

Po dłuższej przerwie bez outfitów powracam :P heh. I dziękuję bardzo pani, która pozwoliła mi na robienie zdjęć na terenie muzeum i przez cały czas kiedy robiłam zdjęcia siedziała w oknie i patrzyła się na mnie jak wyginam się przed aparatem. 
Wyjątkowo, nie miałam dzisiaj takiego wrażenia, że coś mi się przy tym zestawie jednak nie podoba, że coś mi się przy nim nie widzi. 
Dzisiaj mam dla was zestaw bardziej elegancki niż zwykle. Jest to połączenie białej koszuli, ze spodenkami w stylu vintage, które pochodzą z firmy atmosphere i zakupiłam je w Second-Hand, aż za całe 13 zł :) Do tego sandały, które są utrzymane w tej samej kolorystyce no i klasyczna chanelka. 


















shorts Second Hand(atmosphere) | shirt Vero Moda | sandals H&M | bag "chanelka"

26 komentarze

  1. yOU LOOK very nice- LOVE IT
    GIVEAWAY IN MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ściągaj tekstu od innych bloggerek, a zwłaszcza Polskich i bardzo znanych -.- i głupszej pozy nie miałaś? ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, czuje pozytywną energię :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your shorts!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne spodenki i ekstra te włosy :) przedłużałaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje!tak przedłużałam metodą clip in ;)

      Usuń
  6. ale perełke wyrwałaś w lumpie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne są te szorty!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesteś;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. a wcześniej pisałaś że spodenki kupiłaś za 13zł, nie 5 ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upss... mała pomyłeczka! dobrze że uwagę zwróciłaś/łeś :)

      Usuń
  10. chyba klasyczna podróbka a nie "chanelka"...

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your shorts and sandals!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po zdjęciach można wnioskować, że albo masz słabego fotografa albo nie umiesz pozować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Jak jesteś takim/taką znawcą/znawczynią to zaproś Darie na sesje. Na pewno się ucieszy ;)

      Usuń
  13. śliczna jesteś, nie wyglądasz na te 16 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i like your style! And your hair... i love it! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. się czepiacie tych zdjęć..popracuje nad tym i wgl będzie dobrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. love the shorts and shirt! :)
    And your hair is so cool!! <3
    kisses,

    http://annacoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jak robiłaś ombre? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kto ci robił takie ładne zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyno! Powinnaś swą uwagę skupić nie tylko na wyglądzie, ale i na zasadach pisowni oraz składni. Błędy niemal rażą w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno bądź też Mężczyzno ;>
      Tylko, że tu tkwi problem - to jest blog o modzie. ;) a nie o poprawnej polszczyźnie, zasadach pisowni, czy też składniach..
      Zwerbalizuj swoje myśli i dopiero wtedy odpisz na ten oto komentarz, który w paru zdaniach próbuje wytłumaczyć różnice między słowem MODA a PISOWNIA.

      Usuń

.