Summertime Sadness

Tak to jest, miałam uczyć się do egzaminów, ale przyszła taka piękna pogoda, że nawet na książki nie...

Tak to jest, miałam uczyć się do egzaminów, ale przyszła taka piękna pogoda, że nawet na książki nie chciało się patrzeć. I zrezygnowałam z nauki i postawiłam na zdjęcia :D. 
Bardzo mi się spodobały spódnice asymetryczne, wręcz je pokochałam. Na razie zaopatrzyłam się w jedną w kolorze czarnym, ale na pewno na tym nie zaprzestane, zamierzam mieć ich o wiele więcej i w różnych kolorach. Dzisiejszy mój set składa się właśnie z takiej spódnicy, do tego dobrałam krótką bluzkę w czarno-białe paski i żeby zatrzymać kolor, buty są również z odcieniu czerni.
                                                      ♥

I love the asymmetrical skirts! For now, I bought the one in black, but certainly this will not give up, I'm going to have many more in diffrent colors. Today my set consists precisely of the skirt, to the carefully selected by a short blouse in balck and white stripes, and to stop the color, the shoes are also shades of black.














(pics Monika)
top H&M | skirt Allegro | boots DIY | bracelet no name |

16 komentarze

  1. Trochę buty Ci nie pasują do tego zestawu, ale tak to jest dobrze.!;))

    OdpowiedzUsuń
  2. very pretty, love your striped top!

    OdpowiedzUsuń
  3. a moim zdaniem, właśnie buty są fajnym pomysłem, cały outfit jest interesujący, chyba najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. SLicznie dobrałaś tą spódniczke, a możesz powiedzieć od kogo na allegro kupiłaś, bo też chciałam kupić, ale zauważyłam, ze one nie układają się tak prosto jak Twoja czy te z Zary, tylko w takie fale.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, spódniczkę którą kupiłam możesz znaleźć pod tym adresem: http://moda.allegro.pl/asymetryczna-szyfon-szyfonowa-czarna-3-kolory-i2295977227.html (ja z tej samej akcji zamawiałam) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. spódnica super ale mi też buty nie pasują !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za niedługo będziecie mogli zobaczyć jeszcze dwie stylizacje w tej spódniczce, ale innych butach, może wtedy przypadnie wam do gustu:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam :)

      Usuń
  6. chociaż uważam że spódnice prześwitujące, asymetryczne i maksi w różnych wersjach kolorystycznych są już oklepane do granic możliwości to całkiem nieźle to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica jest świetna, ale przy następnych stylizacjach pomyśl nad doborem lepszej góry, aby strój wyglądał ciekawiej !;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie dobrany każdy element tego look'u. Podoba mi się asymetryczny wzór na bluzce jak również i zwiewna czarna(♥) spódnica. Buty strzał w dziesiątkę nadają charakteru całej stylizacji. Moim zdaniem zaraz po stylizacji na Riri ta wymiata ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka! spódnicę uwielbiam :) obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zmieniła bym fotografa, bo mało jest dobrych zdjęć !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. czasem to nie wina fotografa, chociaż nie wiem czy tak samo jest w tym przypadku..

    OdpowiedzUsuń

.