Rollercoaster

                                                  Więc tak, na temat egzaminów się nie wypowiem, po...

                                                 
Więc tak, na temat egzaminów się nie wypowiem, ponieważ trudniejszego arkuszu chyba przed swoimi oczami nie widziałam. Żeby się zrelaksować i o tym nie myśleć, wybrałam się na spacer. Nałożyłam na siebie czerwoną spódniczkę typu tulipan, bluzkę w azteckie wzory, które są bardzo modne tego sezonu i beżowe kowbojki, a do tego wszystkiego dobrałam czarny kapelusz, który myślę, że pasuję do każdego stroju i można go bez wahania nosić. 

                                                                                                                                    
So yeah, about the exams do not utter, because the sheet is more difficult unless before his eyes could not see. To relax and not think about it, I went for a walk. Imposed on himself a red tulip skirt , a blouse in Aztec desigs that are very trendy this season and beige cowboy boots, and drew all of this black hat, which I think belong to any outfit and you can wear it without hesitation.













hat H&M | blouse Stradivarius | skirt Allegro | boots Stradivarius

                    

10 komentarze

  1. fajnie,fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, że to może być wścibskie, ale oglądając Twojego bloga za każdym razem zastanawiam się skąd Ty masz tyle kasy, że stać Ciebie na 2/3 pary RayBann'ów, wszystko markowe . piękny dom .. Słyszałam, że Twoja mama ma swój salon fryzjerski .. Przepraszam za moją ciekawość i zrozumiem jeżeli nie odpowiesz na pytanie, bo pewnie tak będzie .

    + Śliczna bluzeczka i w ogóle lubię Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią odpowiem, co do Ray Bann'ów to jedne zostały kupione w Chorwacji za 50 dyszek, a drugie zostały wylicytowane na allegro za tyle samo, albo i mniej. I nie wszystko mam markowe, bo większość moich ciuchów pochodzi z sieciówek, a torebki które prezentuje na blogu czyli te Chanel i Louis Vuitton pochodzą z Egiptu, czy z Turcji, a dom jak dom, normalny nic specjalnego w nim nie ma:) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. to w takim razie proponowałabym nie podpisywać torebek 'chanel' tylko raczej turcja bo to wprowadza czytelników w błąd ;)

      Usuń
    3. Dokładnie :) tak samo myślałam, że wydałaś fortunę na te rzeczy :D a o markowych rzeczach to chodziło mi właśnie o sieciówki, a tam też nie są najtańsze rzeczy, bo sama kupuję i orientuję się w niektórych rzeczach, które Ty masz, w jakich były cenach . Ale ok, dzięki i przepraszam jeszcze raz ;)

      Usuń
  3. fajnie wyglądasz! uwielbiam kapelusze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look ;)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. źle dobrane buty do reszty ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam ale jak przeczytałam komentarz powyżej to nie dało się przejść obok tego tak obojętnie.
    Uważacie, że z racji tego że kupiła te torebki w Turcji czy też w Egipcie to ma jakiś związek z tym co chce wam tu pokazać ?! pokazuje świetne stylizacje, podaje firmy ubrań, torebek i nie musi przecież za każdym razem zaznaczać że dana rzecz kupiona została za granicą przecież to bez różnicy bo firma 'chanel' jest jedna na świecie.

    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie te zdjęcia były robione?

    OdpowiedzUsuń

.