New in April

Niby zakupach człowiek zawsze jest zadowolony, u mnie też tak zazwyczaj bywa, ale wczoraj wcale tak ...

Niby zakupach człowiek zawsze jest zadowolony, u mnie też tak zazwyczaj bywa, ale wczoraj wcale tak nie było. Nie wiem czy miałam jakąś złą passę, czy było to spowodowane tym, że na stronach internetowych sieciówek, poznajdywałam tyle fajnych rzeczy, które chciałam sobie kupić, a w sklepach zero śladu po tych ciuchach... może dlatego, że Alfa w Olsztynie to nie zbyt duże centrum. No cóż trzeba jechać do Warszawy:D
Jednak coś tam sobie kupiłam, z dwóch rzeczy jestem naprawdę zadowolona!! Pastelowy sweterek w paski ze srebrnym wykończeniem, polowałam na niego od dłuższego czasu i nie mogłam sie zdecydować, czy wziąć czy nie, ale wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka ten sweterek był na przecenia, to bez chwili zastanowienia go wzięłam! Kupiłam go za 40zł(taniocha), gdzie wcześniej kosztował 79.90 :D no i bluzka na krótki rękaw typu Oversize, biała lekko prześwitująca, szukałam takiej od dawna i na prawdę ciężko było taką znaleźć, aż w końcu H&M sie w takie zaopatrzył! I chciałam wam napisać jeszcze o moim DIY. Chciałam sobie kupić czarne, krótkie kowbojki, ale akurat te co mi się podobały to ceny ich były z kosmosu;o i wczoraj wieczorem szukając jakiś butów w szafce znalazłam długie, czarne kozaki, aż do kolan,w których w ogóle nie chodziłam, bo wydawały mi się 'wiejskie', ale pomyślałam sobie, że je przerobie i tak zrobiłam obcięłam je do kostki w kształcie kowbojek, doszyłam frędzle po bokach i wyszło mi coś a'la kowbojki. Ja jestem zadowolona z efektu i teraz na pewno będą użyteczne!











t-shirt- H&M | top- New Yorker | green sweater- Second Hand(Mark and Spencer) | striped sweater- H&M | boots- DIY | housing of the phone- New Yorker

2 komentarze

  1. Cudeńka, tez ostatnio zainwestowałam w miętowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) teraz panuje jakaś obsesja na kolor miętowy:D

    OdpowiedzUsuń

.