Houdini

Dzisiaj skromnie i bardzo prosto. Z tego względu, że niedługo pisze egzaminy gimnazjalne;p nie mam j...

Dzisiaj skromnie i bardzo prosto. Z tego względu, że niedługo pisze egzaminy gimnazjalne;p nie mam jak na razie za dużo czasu, bo codziennie ogarnia mnie nauka... Z tego względu mam dla was skromny pościk z nie zbyt pokaźnymi zdjęciami, ale zawsze coś. Po testach, jak już będzie luz, obiecuje, że będzie dużo więcej postów i zdjęć z setami. A teraz ja wracam do nauki :(. Have a nice day! 




cardigan- DIY | t-shirt- New Yorker | pants- River Island | boots- DIY | bag- Louis Vuitton





7 komentarze

  1. Spodnie z wysokim stanem sa genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look! My chic

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, co to znaczy kardigan - DIY. jak go zrobiłaś? :D jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... zacznę od tego, że był to zwykły czarny sweterek zakładany przez głowę. Ani razu nie miałam go na sobie i pomyślałam, że może go jakoś zmienić, więc od dekoltu w dół go rozcięłam i tak zostawiłam, czasami w nim chodziłam, ale to jeszcze nie było to. Później wpadłam na pomysł, żeby obciąć rękawy i doszyć do niego rękawy ze skóry, w której nie chodziłam. Także w skrócie: czarny sweterek wkładany przez głowę przecięłam w dół, później obcięłam mu rękawy i również rękawy obcięłam skórze, później te rękawy ze skóry przyszyłam do sweterka i tak on powstał :) Ciesze się, że się podoba;), jak będą jeszcze jakieś pytania, to proszę z chęcią odpowiem:)

      Usuń
    2. waow, dzięki za odpowiedź :) powtórzę się ale strasznie mi się podoba! magda

      Usuń

.