Drunk on love

Kozaki, botki do krótkich spodenek, spódniczek, czy sukienek? Oczywiście, że tak! Kiedyś nie byłam d...

Kozaki, botki do krótkich spodenek, spódniczek, czy sukienek? Oczywiście, że tak! Kiedyś nie byłam do tego przekonana, uważałam, że taki rodzaj butów, zarezerwowany jest zimę, jesień. Teraz jestem zwolenniczką tego i uwielbiam nosić botki, czy kozaki do krótkich ciuchów. Przekonał mnie do tego styl z Californii, wraz z serialem 90210! 


Ja moje beżowe botki, połączyłam dzisiaj z jeansową koszulą, która jest po moim tacie;p i robi mi za sukienkę, obcięłam jej rękawy, przez co wygląda ciekawiej, a do tego biały top i spódniczka typu tuba w bardzo modnym kwiatowym wzorze.
                                                     ♥

Boots, booties for shorts, skirts or dresses? Of course, it is! Once, I was not convinced of it, but after seeing the series 90210 and follow the style of California for 3 years, I'm all for it!

My beige booties I combined it with denim shirt (over my dad :P), a white t-shirt and skirt in a tredny floral patterns.















sunglasses- Ray Ban| shirt- old my dad | t-shirt- New Yorker | skirt- New Yorker | booties- Stradivarius | handbag- Pull and Bear | bracelets and duble ring- H&M |


2 komentarze

  1. I love your style and this look!
    xxSarah

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są śliczne. dla mnie mają trochę za długo frędzelki :P

    OdpowiedzUsuń

.