When I look you in the eyes it takes me right back

Dzisiaj piękny słoneczny dzień, na wspaniałe święto! Nasze święto kobietki :D Tak jak już kiedyś pi...

Dzisiaj piękny słoneczny dzień, na wspaniałe święto! Nasze święto kobietki :D
Tak jak już kiedyś pisałam, od jakiegoś czasu spodobały mi się kapelusze i moim zdaniem pasują do wszystkiego. Dzisiaj postanowiłam  połączyć jeden z moich kapeluszy z koszulą i szortami. W takim stroju czuje się świetnie! :) Koszula, która dzisiaj mam jest lekko przerobiona przeze mnie, postanowiłam ją troche urozmaicić i na jedną kieszonkę przyszyć jasny materiał i wydaje mi się, że wygląda teraz lepiej, ma coś w sobie.


Today woman's day! Best wishes for us! For some time I love hats in my opinion, goes with everything. Shirt which I wore today is the reworked by me. This little DIY. Have a nice day! :) 














shirt-DIY | shorts- H&M | shoes- Pieece | hat- H&M | handbag- Pull&Bear | bracelet- no name | duble ring- H&M |

6 komentarze

  1. Super. wszystko do siebie idealnie pasuje. Fajnie,że masz pomysły na zmiany w ciuszkach :) są wtedy niepowtarzalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) z tym przerabianiem ciuszków się zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz! set totalnie miażdży .. lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rewelacyjne wlosy!!!Totalnie mnie zauroczyly:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo:) włoski robione prostownicą:D;)

    OdpowiedzUsuń

.