All about my hair

Like me on Facebook Post o kosmetykach do włosów, których używam chciałam zrobić już dawno...



Post o kosmetykach do włosów, których używam chciałam zrobić już dawno. Przy okazji przez ostatnie tygodnie próbowałam pewnej kuracji, żeby włosy były lśniące i miękkie w dotyku i powiem, wam że się udało, moje włosy nigdy nie były tak lśniące!


Moje włosy są często poddawane farbowaniu, suszeniu i prostowaniu, więc muszę o nie wyjątkowo dbać. Kosmetyki, które pokazałam wam tu, kupuję w salonie fryzjerskim, lub w drogerii, a jeden z nich kupiłam w aptece.

Włosy myję co dwa dni, ale zawsze ze 2 godziny przed umyciem, stosuję kuracje wspomnianą wcześniej, czyli mieszam Olejek Arganowy z Olejkiem Rycynowym i wsmarowuje we włosy, a szczególnie w końce i po tym włosy są bardzo lśniące i miękkie. Ponieważ mam kręcone włosy, muszę je wyciągać na szczotkę, a gorące powietrze strasznie niszczy włosy, dlatego przy suszeniu w końce wcieram minimalną ilość olejku arganowego.


Co do szamponów niedawno skończyłam testować szampon firmy WELLA PROFESSIONALS ENRICH, który jest do włosów cienkich i normalnych nadający im objętość, jednym minusem jego to cena, ale efekt niesamowity.


Drugi szampon, którego teraz używam to ICE CREAM BALANCE, już go kiedyś używałam i również mogę polecić, po nim włosy stają się bardzo miękkie, ale również szampon do najtańszych nie należy.

Odżywka, którą aktualnie używam na co dzień jest firmy WELLA PROFESIONALS ENRICH, maska jest nawilżająca do włosów grubych. Ma same plusy, po spłukaniu jej, włosy się świetnie rozczesują i są bardzo nawilżone i miękkie, nie no jeden minus jest, jej cena!!


Drugą odżywkę również z WELLA PROFESIONALS ENRICH, używam raz w tygodniu, ponieważ obciąża włosy, ale za to strasznie je odżywia i są jedwabiste w dotyku. Odżywka ma formę pianki, co daje łatwiejsze nakładanie jej na włosy. Do tego zapach utrzymuje się długo po umyciu.



Staram się dużo nie prostować, ale niestety mam kręcone, krótkie włosy i gdy bym nie prostowała włosów wyglądała bym jak owieczka :P, dlatego też często, chodzę w "bobku" i nie muszę prostować.  Posiadam dwie prostownice firmy WELLA, jedna większą do prostowania, a drugą mniejszą do robienia amerykańskich loków, lub prostowania grzywki, ale częściej używam większej prostownicy, obie szybko się nagrzewają co jest ich dużym plusem i bardzo dobrze prostują!



5 komentarze

  1. widze ze ktos tu podkradl moj pomysl z olejkiem arganowym i rycynowym ;D chyba musze pobierac oplate za udostepnianie go...

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, jak widać popularna metoda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj siostrzyczko :P mialas nikomu go nie przekazywac ;P bez mojej zgody wypraszam sobie ;PPPP

    OdpowiedzUsuń
  4. oj przepraszam:d, ale zobacz pozytywy ktoś zacznie to stosować i będzie pisał o tym np. na swoich blogach i będziesz zbierała kasę, za upowszechnianie tego tak dużej w tak dużej liczbie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wella ci powinna za reklamę zapłacić xD
    Ja bym chciała mieć na głowie loki, a ty prostujesz.

    OdpowiedzUsuń

.