OMBRE HAIR- czyli rozjaśnianie końcówek

Hi! Dzisiaj dokończyłam moją pracę przy włosach, chciałam osiągnąć naturalny trend, który nazywa ...

Hi!

Dzisiaj dokończyłam moją pracę przy włosach, chciałam osiągnąć naturalny trend, który nazywa się OMBRE HAIR- czyli rozjaśnianie końcówek. Chciałam delikatnie rozjaśnić końcówki, żeby był lekki efekt, jakby włosy były muśnięte słońce. Wydaje mi się że to osiągnęłam. Ja jestem bardzo zadowolona z tego efektu i mam już dla as zdjęcia, a teraz trochę o OMBRE HAIR z różnych stron w sieci. Znalazłam dla was filmik, gdzie dziewczyna sama w domu robiła OMBRE HAIR.

Ombre Hair to technika malowania włosów polegająca na rozjaśnieniu jedynie ich końcówek. Teoretycznie zabieg ten ma odmładzać rysy twarzy i dodawać wizerunkowi świeżości. Fryzury Ombre hair to inaczej rozjaśniane końcówki o kilka tonów od połowy ich długości. Jednym słowem kontrolowane odrosty. Jeszcze rok temu, każdy unikał chociażby 1 centymetrowe odrosty a dziś Fryzjerzy sprawili, iż stało się to hitem.
Aby osiągnąć naturalny efekt, włosy należy rozjaśnić o 2-3 tony. Ma to sprawić tak jakby delikatne rozjaśnienie słońcem.Wybieraj starannie kolory tak aby osiągnąć wizualnie naturalny hipisowski efekt.
Są dwa sposoby na uzyskanie takiej fryzury. Nie jest to wcale taka błaha koloryzacja. Można zrobić to samemu w domu, jest to jednocześnie oszczędne i sami decydujemy co chcemy uzykać. Można użyć do tego rozjaśniacz do włosów lub farby do włosów. To pierwsze może zniszczyć bardzo kosmyki, więc nie będzie odpowiednie dla cienkich, wypadających i zniszczonych końcówek. Musisz się bardzo mocno zastanowić czy chcesz ryzykować aż tak, używając rozjaśniacza nie zawsze uzyskamy to co chcemy. Farby koloryzujące są delikatniejsze. Koszt takiego zabiegu w domu wynosi w granicach 20 zł zaś fryzjerzy takie zabiegi cenią od 100-300 zł. Jeśli nie jesteś pewna swoich umiejętności, radzę wybrać się do fryzjera.
                                            Nasze polskie celebrytki i OMBRE HAIR




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mój efekt:
I jak podoba się?

FILMIK:
 

0 komentarze

.